Wednesday 27 May 2009

فیلتر


هر ملتی خصوصیاتی داره که منحصر به فرد هستن مثلآ ایرانی ها به جای تحمیل دین و زبان خودشون بر متصرفاتشون سرانی از این ملتها رو به ایران میاوردن و انها رو در جوار سران ایرانی عزت و احترام میکردن.

روس ها دشمن رو به داخل خاکشون میکشیدن تا حسابی از هم گسیخته بشه و به دست خودشون همه چی رو اتیش میزدن که چیزی قابل استفاده به دست دشمن نیفته.

مغول ها مردمی بز دل بودن و به همین دلیل با تسلط بر هر سرزمینی هر کسی رو از دم تیغ میگذرندن، زن، بچه، نوزاد، پیر، جوون براشون فرق نمیکرده.

عربها یاغی و متجاوز بودن و به عکس ایرانیها دین و زبان خدشونو تحمیل میکردن. ولی ایرانی ها به کله ی عمر هیچ گلی نزدن و به جاش پیروان ال علی شدن.

امروزه در عصر اینترنت و شاهراه های اطلاعات و ارتباطات، جنگ و ستیزه خواصی در گیره، هر از گاهی یکی دو سایت از سوی ایران فیلتر میشن و از اون طرف هم اخیرآ به طور جدی تری همین کار انجام میشه و این وسط تنها دلخوشیه بخش بزرگی از مردم ایران، که اکثرآ از قشر تحصیلکرده هم هستن، تبدیل شده به سرنوشت لحاف ملا.

از نمونه هایی که در بالا ذکر شد هم میشه به خوبی استفاده کرد و هم باید به خوبی و به طور جدی اجتناب کرد. نه روش روسی خوبه و نه مغولی، روش عربها هم که تاریخ ثابت کرده که چی به سرو کله ی عمر اومد. پس میمونه روش ایرانی
رامین

No comments:

Post a Comment